سامانه اگهی و تبلیغات نساجی ایران
سامانه اگهی و تبلیغات نساجی ایران

ماشین بافندگی ایرجت RFJA30

معرفی
دستگاه بافندگی جت هوا با راندمان بالا RFJA30 برای تولید مواد پوشاک، منسوجات خانگی، پارچه های رنگرزی با نخ و برخی پارچه های شیمیایی که تعداد نخ ها از 5 تا 100  مناسب است. وزن پارچه حدود 40-400 گرم در متر مربع تولید میکند

پارامترهای فنی
عرض  (سانتی متر)
عرض  اسمی: 150، 170، 190، 210، 230، 260، 280، 340، 360 سانتی متر
عرض  موثر: 0 ~ 60 سانتی متر از عرض اسمی (150 ~ 260 سانتی متر) کم می شود. 0 ~ 80 سانتی متر از عرض اسمی  کم می شود (بیش از 280 سانتی متر)

ظرفیت بافت
نخ ریسیده شده: Ne100~Ne2.5
رشته: 22dtex~1350dtex
انتخاب پود: 2، 4، 6 رنگ با عملکرد امتداد پیوسته

امکانات
1. عملکرد قابل توجه با سرعت بالا و لرزش کم
دستگاه بافندگی جت هوا دارای طراحی معقولی است که لرزش و نویز را تا حد زیادی کاهش می دهد. تار میل میلک را می گذراند و مسیر را از چشم سیم به سمت پارچه می گذراند و از سطح بالایی تکیه گاه پشتی می افتد. پایداری سیستم تعادل دفتین تنظیم شده است.

2. اسکلت جدید و سازگاری بالا
1) به دلیل استفاده از یک اسکلت سفت و سخت، چرخ دنده پرتو تار با قطر زیاد و مکانیزم خروجی که توسط شفت اصلی هدایت می شود و در روغن روانکاری تعبیه شده است، دستگاه بافندگی جت هوا به تولید با سرعت بالا بهبود یافته دست می یابد. همچنین حساسیت بیشتری دارد و می تواند نیازهای بافت پارچه های با تراکم بالا را برآورده کند.
2) اتصال صفحات جانبی اسکلت و قطر مناسب ، بنابراین عملکرد ضد لرزش و قابلیت اطمینان دستگاه بافندگی بهبود می یابد. این می تواند سرعت بالا و نویز کم را در طول عملیات بافندگی تضمین کند.

3. تعویض سریع بیم چله و بیم پارچه در ان واحد
بافندگی راپیری RFRL40 می تواند به سیستم تعویض سریع چله و تغییر سریع بیم پارچه مجهز شود تا زمان تغییر را کاهش دهد و کارایی بافت را بهبود بخشد.

4. گاید بافت
1) سیستم کنترل الکترونیکی پارامترهای مختلف راه اندازی اولیه را برای تعدادی پارچه از قبل ذخیره کرده است. این تنظیم می تواند به طور خودکار بارگیری و اجرا شود، به طوری که پروژه های مختلف خاص و ساده هستند.
2) این سیستم اضافه کردن، اصلاح و ذخیره سازی را انجام می دهد تا راه اندازی با محیط بافت عملی مشتریان سازگارتر باشد.

5. شبکه متمرکز
این دستگاه بافندگی جت هوا دارای عملکرد شبکه ای عالی است، به این معنی که می تواند به نظارت آنلاین وضعیت کار، کارایی و عملکرد و همچنین سایر پارامترها دست یابد.

6. مکانیسم برداشت
1) مکانیسم برداشت یک مکانیسم برداشت الکترونیکی است که می تواند با سیستم تخلیه الکترونیکی ترکیب شود. همچنین می تواند از ایرادات پارچه ناشی از توقف ماشین از طریق چرخش معمولی و معکوس دقیق موتور جلوگیری کند.
2) با استفاده از یک سروو موتور AC کنترل شده توسط کامپیوتر، موتور به چرخش بافندگی همزمان دست می یابد تا تعداد ضربه را کنترل کند.

7. سیستم خروج مثبت
1) به منظور مناسب‌تر شدن بافندگی برای بافت با سرعت بالا، مکانیزم let off در ضلع بیرونی بافندگی کامل نصب می‌شود. تنظیم دنده خارج از مرکز می تواند بسیار ساده باشد.
2) سیستم let off از یک پیکربندی استاندارد تکیه گاه پشتی دوتایی استفاده می کند، که اطمینان حاصل می کند که کشش تار در طول تغییر از یک پرتو تار کامل به یک پرتو تار خالی ثابت است. این باعث می شود که بافندگی برای بافتن پارچه های مختلف سنگین یا سبک مناسب باشد.

8. قابلیت مانور
دستگاه از قدرت مانور بسیار بالایی برخوردار است

9. کنترل  مداوم
با استفاده از کنترل مبدل فرکانس، ماشین بافندگی با سرعت مورد نیاز بدون تغییر قرقره در صورت نیاز برای کاهش سرعت کار می کند.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *