سامانه اگهی و تبلیغات نساجی ایران
سامانه اگهی و تبلیغات نساجی ایران
شرکت کاوشگران تدابیر بازاریابی اصفهان با بیش از ۲۳ سال سابقه فعالیت در صنعت نساجی و با شناخت دقیق نیازهای این صنعت اقدام به راه اندازی این سامانه اگهی و تبلیغات نموده است

چرا باید در یک سایت آگهی ثبت نام و فعالیت کنم؟

امروزه گروهای بسیار زیادی در نرم افزارهای پیام رسانی داخلی و خارجی وجود دارد و همگی ما در یک یا چند گروه عضو هستیم سیل پیامها روزانه به گونه ایست که بسیاری از مطالب ناخواسته را مشاهده کرده و شاید یک اگهی و تبلیغاتی که نیاز داریم را مشاهده نکنیم .

بارها برای همگی ما اتفاق افتاده است که در ساعاتی از شبانه روز پیامهایی را در پیام رسانها دریافت کرده ایم که مزاحم خواب و استراحت شبانه ما شده است پیامهای ناخواسته ای که ما هیچ کنترلی بر انها نداریم .

هزینه فیلتر شکن و سرعت اینترنت نیز که دیگر گفتن ندارد و همه ما هر روزه درگیر ان هستیم .

با استفاده از سامانه اگهی و تبلیغات نساجی ساتن همه ما بصورت تخصصی فعالیت کرده تمامی اگهی ها و تبلیغات هم.ارده بدون نیاز به هیچ فیلتر شکنی در خدمت شماست .

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که محصول و یا خدماتی برای عرضه دارند و یا اینکه بدنبال خدمات و محصولاتی می گردند و یک وبسایت آگهی می تواند به راحتی این افراد را به یکدیگر برساند . یک سایت آگهی تخصصی جدای آنکه مخاطبین بسیار زیادی دارد ، مکان تخصصی مناسبی برای معرفی خدمات ،ماشین الات و محصولات شماست .

مطمئنا شما هم مثل ما از ظاهر یکنواخت سایت های آگهی و نیازمندی موجود درایران خسته شده اید و به دنبال یک وبسایت حرفه ای تر با پشتیانی معتبر و قیمتی مناسب می گردید.
با استفاده از این سامانه سامانه اگهی و تبلیغات نساجی -ساتن می توانید به راحتی مواد اولیه ،ماشین الات یا محصولات خود را تامین نموده یا محصولات خود را معرفی کنید.

نیازمندی‌های ریز و درشت شما در ساتن

در ساتن به آسانی می‌توانید نیازمندی‌هایتان را بر اساس محله دسته‌بندی کنید و نزدیک‌ترین‌ها را بیابید.

 

برای قرار دادنِ آگهی‌های خود در ساتن

گزینه «ثبت آگهی رایگان» را انتخاب کنید و آنگاه آگهی‌تان را بفرستید.

فراموش نکنید پیش از هر چیز یک آدرس ایمیل و یک شماره تلفن برای ارسال آگهی ضروری است.

شما می‌توانید برای کالا یا خدمات‌تان عکسی نیز انتخاب کنید.

به این ترتیب میلیون‌ها کاربران ساتن به آسانی آگهی‌ شما را خواهند دید و بر اساس محل آگهی شما را راحت‌تر خواهند یافت.

 

خرید و فروش بی‌واسطه

در ساتن کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما ساتن هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.