سامانه اگهی و تبلیغات نساجی ایران
سامانه اگهی و تبلیغات نساجی ایران

ژاکارد الکترونیک سری NX

دستگاه ژاکارد الکترونیکی نوعی تجهیزات نساجی است که برای ژاکارد کردن پارچه‌های بافته شده که معادل سبک گلدوزی کامپیوتری است استفاده می‌شود. دستگاه ژاکارد الکترونیکی به این معنی است که مکانیسم انتخاب سوزن دستگاه ژاکارد توسط کامپیوتر کنترل می شود. به طور کلی، دستگاه ژاکارد الکترونیکی می تواند الگوهای بیشتری نسبت به دستگاه ژاکارد مکانیکی ایجاد کند.

پارامترهای محصول:

اجزاء: مولفه بزرگ: طول 335، عرض 45، ضخامت 30، ابعاد کلی معادل اندازه “M5” است و معمولا در بازار کاربران استفاده می شود. جزء کوچک: طول 280، عرض 31، ضخامت 25. کاهش ابعاد کلی زاویه نصب هارنس را برای دستگاه های ژاکارد سوزنی بزرگ به میزان زیادی بهبود می بخشد، طول عمر هارنس را افزایش می دهد و مصرف برق اجزا را در طول بافت کاهش می دهد. کاهش مصرف انرژی قطعات بیش از 30 درصد.
مراحل کار ماشین ژاکارد: 1. در هنگام تعمیر، حتما دو دکمه توقف قرمز رنگ در سمت چپ و راست را فشار دهید تا نشان دهد که دستگاه در حال تعمیر است. 2. عبور از گاردریل اکیدا ممنوع است. به آرامی و با احتیاط از پله ها بالا و پایین بروید تا از سر خوردن خودداری کنید. 3. برداشتن میله متقاطع پل صفحه طرح دار و آویزان کردن آن بر روی زمین به میل خود و باعث غلت خوردن آن و آسیب رساندن به تجهیزات و کارگران اکیداً ممنوع است. 4. ابزارها نباید به صورت تصادفی قرار داده شوند تا از افتادن آنها در حین کار و بروز حوادث جلوگیری شود. 5. هنگامی که بافل ایمنی برای اهداف تعمیر و نگهداری جابجا می شود، پس از اتمام تعمیر و نگهداری باید به موقع به موقعیت اولیه خود بازگردانده شود. 6. هنگام راه اندازی دستگاه پس از تعمیر و نگهداری، ابتدا باید دستگاه را با سرعت آهسته برای بیش از 2 تاب راه اندازی کنید تا قبل از اینکه بتوانید دستگاه را با سرعت بالا راه اندازی کنید، طبیعی است. تنها پس از تأیید اینکه کیفیت پارچه نرمال است و تجهیزات به طور عادی کار می کنند، می توانید دستگاه تعمیر و نگهداری را ترک کنید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *